Акафист иисусу сладчайшему

Икос 11

Светоподательна светильника сущим во
тьме неразумия, прежде гоняй Тя Павел, богоразумнаго
гласа силу внуши и душевную быстроту уясни; сице и мене
темныя зеницы душевныя просвети, зовуща: Иисусе, Царю
мой прекрепкий; Иисусе, Боже мой пресильный. Иисусе,
Господи мой пребезсмертный; Иисусе, Создателю мой
преславный. Иисусе, Наставниче мой предобрый; Иисусе,
Пастырю мой прещедрый. Иисусе, Владыко мой премилостивый;
Иисусе, Спасе мой премилосердый. Иисусе, просвети моя
чувствия, потемненныя страстьми; Иисусе, исцели мое
тело, острупленное грехми. Иисусе, очисти мой ум от
помыслов суетных; Иисусе, сохрани сердце мое от похотей
лукавых. Иисусе, Сыне Божий, помилуй мя.

Жизнь Мессии на земле

Для того, чтобы на свет появился Иисус, Господь выбрал чистую и непорочную деву Марию, которая произошла из рода царя Давида. Мария не имела ни отца ни матери, опекуном ее был дальний родственник по имени Иосиф. Жил он в Назарете, в небольшом городе который расположен на северной части земли.

В один из дней святой Архангел Гавриил, оповестил Марию о выборе Всевышнего, и о том что скоро она станет матерью. На что Дева Мария покорно согласилась и не стала перечить. После согласия, святой Дух снизошел на Марию и произошло зачатие. Рождение Божьего сына пришлось на город Вифлеем.

*О земной жизни Мессии написаны четыре книги, которые имеют название Евангелие.** Жизнь, чудеса и беседы Господа Иисуса Христа описаны в четырех книгах, именуемых Евангелиями. Первые книги написанные Матфеем, Марком и Лукой, а вот в четвертой Иоанном описывается жизнь Мессии в Иерусалиме.

Икос 5

Вопрошаше Тя, Господи, Апостол Петр:
колико раз подобаше нам прощати ближняго, согрешающаго
супротив нас и покаявшагося в сем, отвещав ему:
седьмижды раз по седмь, — показуя сим, како должно
любити ближняго — яко и Христос возлюби нас, да со
благодарением зовем Ему:

Иисусе, от Отца посланный на спасение
человеков.

Иисусе, Духа Святаго пославый во
утешение верным.

Иисусе, разбойника раскаявшегося с
креста приявый.

Иисусе, слез блудницы не презревый.

Иисусе, Симона — фарисея вразумивый.

Иисусе, старца Никодима Боговедению
научивый.

Иисусе, рыбарей ловцами человеков
сотворивый.

Иисусе, гонителя Церкви Савла во
Апостола Павла претворивый.

Иисусе, Церкви Православной Себе
обручивый.

Иисусе, Матери Своей нас усыновивый.

Иисусе, никогдаже не оставляющий.

Иисусе, в Церкви Своей присно
пребывающий.

Иисусе, Радосте наша, даруй нам дар
Любви к Тебе и к чадом Твоим погибающим!

История Акафиста: происхождение, история развития

В греческой литературе средних веков мы часто можем встретить упоминание акафиста. Этот жанр известен с ранних Византийских времен. Позднее из Греции традиция пения этой молитвы перешла в страны Восточной Европы. Это отразилось и в литературе, и в исторических трудах. Самым первым гимном, дошедшим до современности, стал великий акафист Пресвятой Богородице, он был написан после чудесного освобождения Константинополя от нападения врагов. Этот великий акафист предположительно относится к 626 году (времена правления императора Ираклия).  Многие гимнографы называют и более ранние сроки. Считается, что над молитвой работали сразу несколько гимнографов. В те дни Патриарх Сергий, проносил на руках икону Пресвятой Богородицы вдоль городских стен, и умолял Бога о защите от войск персов и скифов, которые осаждали Константинополь. Люди просили Господа о заступничестве в храмах, умоляя спасти их дома и родной город.

Император считал Богородицу Покровительницей и заступницей столицы после чудесного спасения города. Первое время праздник акафиста совершали в Константинополе именно в том храме (Влахернский храм), где хранились святыни: чудотворная икона Богородицы и Ее риза, а также пояс. Позднее праздник стала отмечать вся Восточная Церковь.

Христианские поэты составили подражания этому акафисту, а в российской традиции Православия такие гимны принято писать каждому святому, которого Церковь начинает прославлять. В рассказе А.П. Чехова «Святою ночью» можно встретить художественный рассказ о том, как люди сочиняли акафист Богородице. Подобные молитвы продолжили традицию жанра.

Великий акафист Богородице стал образцом хвалебной песни. Обычно хвалебную песню пишет акафистограф – православный поэт—христианин. Сейчас есть не только классические акафисты, которые мы могли встретить в древности, поэтому акафист стал отдельным особым жанром хвалебной песни Иисусу Христу, Богородице, святому, а иногда и церковному празднику.

В России акафист, особый вид молитвы, появился около 916—го года. Первый русский гимн посвящался святому Сергию Радонежскому.

Во времена гонений на Церковь жанр торжественной молитвы был в расцвете. Именно в это время было написано много новых акафистов, потому что в пении акафиста не участвовал церковный хор, он читался келейно, без священника. Верующие могли молиться дома. Новые акафисты пишутся и сейчас. Существует около 1800 хвалебных песен на разных языках мира. Зачастую остаются неизвестными авторы музыки акафиста, так как многие распевы рождались в народе.

Акафист сладчайшему Иисусу — это хвалебный гимн, воспевающий достоинства Спасителя

Традиция писать акафисты довольно древняя. Ещё греки сочиняли гимны в честь богов. Когда же античность осталась в прошлом, греческая культура сохранилась в других странах. Возвышенная поэзия — наше наследство от греческих поэтов. Именно она и повлияла на появление первого христианского гимна — акафиста Пресвятой Богородице.

Форма прижилась и получила название акафиста. Гимну Богородице часто подражали. Иногда удачно, иногда — посредственно. Пример хорошего церковного гимна — акафист сладчайшему Господу Иисусу Христу. Иначе и быть не могло. Ведь Спаситель заслуживал именно такого, боговдохновённого и поэтического произведения.

При чтении акафиста сладчайшему Иисусу Христу вспоминают жизнь Спасителя и его великую жертву

Тон этого акафиста восторженный, содержание — хвалебное. В нём рассказывается о жизни Иисуса Христа на земле, о его безграничной любви к людям. О той спасительной миссии, о которой повествуют канонические евангелия

Внимание уделяется и достоинства Иисуса, как человека:

  • смирение;
  • кротость;
  • чистота;
  • человеколюбие.

История написания

Акафисты возникли еще в 6 в., более точную дату установить невозможно. Это особая форма церковной поэзии. Она состоит из двух различных типов стихов:

Икосы — строфы, которые описывают некое событие или достоинства святого, историю обретения чудотворной иконы, в данном случае — воспеваются качества Иисуса. Всего 12 таких стихов, которые чередуются с более короткими.

Кондаки — они меньше по объему, часто каждый начинается восклицанием «Радуйся!», далее идут хвалебные эпитеты тому, кому адресован акафист. Заканчиваются строки троекратным пением возгласа «Аллилуйя». Кондаков 13.

В конце читаются специально написанные молитвы, адресованные также святому, событию или образу иконы.

Такова структура каждого акафиста, также Иисусу Сладчайшему. Простота формы, небольшой объем, понятный даже без специального перевода слог — все это делает подобные гимны весьма популярными среди прихожан. Хотя в официальном богослужении акафист присутствует лишь единожды в году, каждый православный хоть несколько раз в жизни брал на себя труд прочесть акафист любимому святому.

Икос 12

Поя страдания Твоя, поклоняюся и
тридневному погребению Твоему, восхваляю и светоносное
Воскресение Твое, верую со всеми мытарями и грешниками,
благодатию Твоею спасенными, яко имея Тебе, Спасителя
моего, николиже погибну, аще и быша были грехи мои, яко
багряное, Ты же, яко волну, их убелиши, аще и умножися
во мне грех мой, преизобилует во мне благодать Твоя.
Тако жива будет душа моя и восхвалит Тя, и судьбы Твоя
помогут мне. Сего ради и устам моим не возбрани, во еже
звати Ти:

Господи мой, Господи, чрез созерцание
страданий Твоих сотника к познанию Тебе, Премудросте
Божия, приведый, во еже воскликнути ему: «Воистину Божий
Сын бе Сей», се и аз, созерцанием страданий Твоих
умиленный, исповедую Тя с первоверховным Петром купно:
«Ты еси Христос, Сын Бога Живаго».

Иисусе, Сладчайший Иисусе, от Иосифа
благообразнаго и Никодима, ученика Твоего потаеннаго,
плащаницею чистою повитый, со благоуханьми во гробе нове
положенный и боголепно погребенный, да будут беды моя и
скорби жертвою благоуханною пред Тобою, и слезы моя, яко
миро на Гроб Твой, приими.

Христе мой, Пресладкий Христе, печатию,
яко сокровище безутешное , во гробе запечатанный,
вем, яко вся невзгоды и тяготы, Тобою мне низпосылаемыя,
печать Твоя святая суть. Благодарю Тя, яко сею
болезненною печатию Твоею запечатлеваемый, да тако
запечатленный неутерян буду от Тебе, непрестаннаго
Искания сердца моего.

Сыне Божий Единородный, к Егоже
живоносному Гробу жены мироносицы с миром течаху,
плачущия горько и вопиющия: «Сия Суббота есть
преблагословенная, в нейже Христос, уснув, воскреснет
тридневен». Се с ними и аз, аще ленив сый, обаче во след
Тебе теку, аще и зело не мощен сый, обаче в путь Твой
шествую, аще и малодушен сый, обаче крест мой несу, Тебе
моляся, вопию:

Господи Иисусе Христе, Сыне Божий, в
несении креста спасительнаго, десницею Твоею мне
низпосланнаго, укрепи мя, в конец изнемогающаго.

Икос 12

Поюще Твое вочеловечение, восхваляем Тя
вси, и веруем со Фомою, яко Господь и Бог еси, седяй со
Отцем и хотяй судити живым и мертвым. Тогда убо сподоби
мя деснаго стояния, вопиющаго: Иисусе, Царю предвечный,
помилуй мя; Иисусе, цвете благовонный, облагоухай мя.
Иисусе, теплото любимая, огрей мя; Иисусе, храме
предвечный, покрый мя. Иисусе, одеждо светлая, украси
мя; Иисусе, бисере честный, осияй мя. Иисусе, каменю
драгий, просвети мя; Иисусе, солнце правды, освети мя.
Иисусе, свете святый, облистай мя; Иисусе, болезни
душевныя и телесныя избави мя. Иисусе, из руки
сопротивныя изми мя; Иисусе, огня неугасимаго и прочих
вечных мук свободи мя. Иисусе, Сыне Божий, помилуй мя.

Молитва первая ко Пресвятей Троице

К Тебе, Владыко Многомилостиве,
Триипостасный Боже, возвожу очи ума моего и сердца и,
припадая Твоей благости, смиренно исповедую грехи моя,
яже сотворих во вся дни живота моего. Согреших бо,
Господи, согреших аз, окаянный, преступих спасительныя
заповеди Твоя, яже даровал ми еси, во еже ими восходити
к Тебе, якоже некиим незаблудным путем. Аз же, окаянный,
вместо еже шествовати путем сим, путем Божественныя
Твоея правды и истины, удалихся в распутия и устранихся
с истиннаго пути, и тамо самовольне вдахся в руце
мысленных разбойников, страстей души моея, иже совлекоша
мя одежды нетления, ураниша всего мя ранами, уязвиша
душу мою язвами и всего мя оскверниша, и ныне, якоже
зриши, предстою Ти наг, уязвлен, осквернен, и того ради
отпадый любве Твоея.

Господи мой, Господи, что возглаголю Ти,
или что реку Ти; несть ни единаго мне оправдания, ниже
извинения: еда не познах закона Твоего, еда не ведех
заповедей Твоих? Вся сия разумех от юности моея, но
небрежения моего ради, уныния и нерадения, ничтоже благо
пред Тобою сотворих, выну же содевах лукавое и злое,
выну плоти моея и злым вожделением моим, яко раб,
работах прилежно, но Тебе, Создателю моему, николиже
ничимже достойно послужих.

Ныне же, приступая к Тебе,
щедродательному Отцу, яко блудный сын, вопию Ти:
согреших, Отче, на небо и пред Тобою и уже несмь достоин
нарещися сын Твой. Вем же, яко приял еси блуднаго сына,
тако приимеши и мене, он бо бе образ мне, и сей блудный
сын есмь аз сам. Кто бо когда удалихся от Тебе тако
далече, якоже удалихся аз, или кто сотворих толико
беззаконий, якоже сотворих аз? Но молю Тя, Милосерде, не
вниди в суд с рабом Твоим и не помяни моих беззаконий,
ниже да соблюдеши злая дела моя на день праведнаго
Твоего воздаяния, егда воздаси комуждо по делом его; но
отныне да покрыет мя рука Твоя, да буду Тебе единому
благоугождати, Тебе единому служите, Твоего страха
страшитися, Твоя повеления исполняти, Твоя заповеди
соблюдати и в законе Твоем поучатися непрестанно, день и
нощь. Даждь ми, всемогущий Владыко, отчуждатися от зол
мира сего; даждь ми ненавидети вся злая в мире сем,
отчуждающая мя от Тебе, присносущного живота моего,
дыхания и радования моего; даждь ми Тебе единаго любити,
даждь ми к Тебе единому, пламенногорящей Любве,
пламенети выну любовию и возноситися непрестанно к Тебе
духом. Ты бо еси моя жизнь и радование, и веселие, Ты
Источник света, светящаго во мне, ныне же грехов моих
ради угасающаго во мне до конца. О Свете незаходимый,
вящше уясни Твоею благодатию сей свет во мне, да при
свете Твоем узрю путь истинный, имже и достигну
вожделеннаго ми небеснаго отечества, идеже и буду выну
прославляти всесвятое и преблагословенное имя Твое, Отца
и Сына и Святаго Духа. Аминь.

Когда правильно читать акафист в домашних условиях

Устав православной церкви обязует исполнять акафист в субботу пятой недели Великого Поста (другие торжественные песнопения во время Великого Поста запрещены). Иногда торжественные молебны поют на утрени или молебне в честь какого-то праздника. В остальных случаях пение торжественного гимна в честь Иисуса Христа, Богородицы, какого-то святого – дело верующего, других правил не существует.

Чтение акафиста – духовное напряжение, выдержать которое подвластно не каждому верующему. Для укрепления сил следует испросить благословение у духовника.

Молитва читается по особому порядку.

Прежде, чем приступить к гимну, следует прочесть следующие молитвы:

  1. «Во имя Отца и Сына, и Святаго Духа, Аминь».
  2. (Молитва мытаря из Евангелия от Луки). «Боже, милостив буди мне грешнему». (Поклон).
  3. (Предначинательная). «Господи Иисусе Христе, Сын Божий, молитв ради Пречистыя Твоей Матери, преподобных и богоносных отец наших и всех святых, помилуй нас. Аминь. Слава Тебе Боже наш, слава Тебе».
  4. «Святому Духу».
  5. «Трисвятое». Произносится 3 раза, с крестным знамением, поясным поклоном.
  6. «Пресвятой Троице». («Господи, помилуй» читается 3 раза).
  7. «Отче наш».
  8. «Богородице Дево, радуйся».
  9. «Господи, помилуй» (12 раз).
  10. «Приидите, поклонимся Цареви нашему Богу (Поклон). Приидите, поклонимся и припадем Христу, Цареви нашему Богу. (Поклон). Приидите, поклонимся и припадем Самому Христу, Цареви и Богу нашему» (Поклон).
  11. Псалом 50.
  12. «Символ веры».

Начальные молитвы меняются от Пасхи до Вознесения, вместо обращения к Святому Духу читают: «Христос Воскресе из мертвых, смертию смерть поправ, и сущим во гробех живот даровав». (Повторяют 3 раза). От Вознесения до Троицы текст не читают.

После вступления начинается чтение гимна. Заканчивается молитва обращением к Пресвятой Богородице:

«Достойно есть, яко воистинну блажити Тя Богородицу, Присноблаженную и Пренепорочную и Матерь Бога Нашего. Честнейшую Херувим и Славнейшую без сравнения Серафим, без истления Бога Слова рождшую, сущую Богородицу, Тя величаем».

Затем следует:

  1. «Слава Отцу и Сыну и Святому Духу, и ныне и присно и во веки веков. Аминь».
  2. «Господи, помилуй» (3 раза).
  3. «Го́споди Иису́се Христе́, Сы́не Бо́жий, моли́тв ра́ди Пречи́стыя Твоея́ Ма́тере, преподо́бных и богоно́сных оте́ц на́ших и всех святы́х, поми́луй и спаси́ мя, гре́шнаго, я́ко Благ и Человеколю́бец. Аминь».

Варианты, если обращение было к святому, Кресту Господню или ангелу:

  1. «Го́споди Иису́се Христе́, Сы́не Бо́жий, моли́тв ра́ди Пречи́стыя Твоея́ Ма́тере, преподо́бных и богоно́сных оте́ц на́ших, святаго (имя святого, которому читался акафист), поми́луй и спаси́ мя, гре́шнаго, я́ко Благ и Человеколю́бец. Аминь».
  2. «Силою Честнаго и Животворящего Креста поми́луй и спаси́ мя, гре́шнаго, я́ко Благ и Человеколю́бец. Аминь».
  3. «Честных небесных Сил Бесплотных, помилуй и спаси мя, грешнаго, яко Благ и Человеколюбец. Аминь».

Завершается молебен крестным знамением и поясным поклоном.

i4косъ в7i

Пою1ще твое2 неизрече1нное чл7вэколю1біе, хrте2 бж7е, я4ко на1шего ра1ди спасе1ніz крcтъ и3 сме1рть претерпе1ти изво1лилъ є3си2, и3спове1дую и3 правосу1діе твое2, я4ко и4стиною и3 судо1мъ наве1лъ є3си2 на мz ско1рбь сію2, грёхъ ра1ди мои1хъ; но ты2, преше1дый призва1ти не пра1ведныz, а3 грёшныz на покаz1ніе, u3слы1ши мz2, па1че всёхъ грэшне1йшаго, си1це молz1щагосz тебе2: Гдcи мо1й, гдcи, а4гнче бж7ій, взе1млzй грэхи2 ми1ра, возьми2 t мене2 бре1мz тz1жкое грэхо1въ мои1хъ. Гдcи мо1й, гдcи, я4ко а4гне1цъ безгла1сенъ на закла1ніе веде1нный, научи2 мz2 терпе1ти находz1щаz мне2 ѕла1z бе6зъ ропта1ніz. Гдcи мо1й, гдcи, а3да1мово рукописа1ніе раздра1вый, раздери2 рукописа1ніе безчи1сленныхъ грэхо1въ мои1хъ. Гдcи мо1й, гдcи, разбо1йниче покаz1ніе пріе1мый. Пріими2 и3 мое2 грёшнаго покаz1ніе. Гдcи мо1й, гдcи, ме1ртвыхъ воскреси1вый, воскреси2 ду1шу мою2, u3мерщвле1нную грэхми2. Гдcи мо1й, гдcи, па1дшихъ возста1ніе, воздви1гни и3 мz2 па2дшаго.

Гдcи мо1й, гдcи, ра1досте моz2, да1руй ми2, да возра1дуюсz w3 млcти твое1й.

Как правильно молиться Господу Иисусу Христу с помощью акафиста

Греческое слово «акафист» означает молитву, читаемую стоя. В конце акафиста молящийся (или молящиеся во главе со священником, если совершается молебен в церкви) опускается на колени, читая трижды последний, тринадцатый икос и единожды -заключительную молитву.

Можно читать акафист в церкви или дома, лучше стоя перед иконой Спаса Нерукотворного. Ее легко узнать: это изображение только Лика (лица) Христа, окруженного тканью. По преданию, Христа тайно пытался зарисовать художник одного из восточных царей, но никак не мог – Спаситель же чудесным образом узнал его намерении, умылся и отер лицо полотенцем, на ткани которого, словно на фотографии, отпечатался Его Лик. Поэтому образ и называется Нерукотворным – сотворенным не руками человека, а чудом, по воле Господней. Эта чудотворная икона на ткани хранилась в Эдессе, потом в Константинополе, а потом была утеряна в ходе средневековых воин.

Молитесь ко Господу Иисусу Христу в любой момент жизни:

  • прося Господа о помощи в любых бедах и скорбях,

молясь об исцелении в болезни,

обращаясь к Нему во внезапной опасности,

когда у вас на душе тревога, уныние, печаль,

благодарите Его за радости, успехи, счастье и здоровье.

Акафист Спасу Нерукотворному, как любую молитву, можно читать единожды, а можно, по благочестивой традиции, 40 дней подряд. Есть и традиция читать акафист в течение года ежедневно. Это делают в больших бедах и трудностях, впрочем, можно читать акафист и по велению души. На чтение акафиста в течение 40 дней или целого года лучше взять благословение у священника, подойдя к батюшке после службы, попросив о беседе и рассказав, почему вы хотите так долго читать акафист.

Читать онлайн акафист Господу Иисусу Христу можно по тексту ниже. Это редкий текст, не во всех молитвословах его можно найти, однако Церковь не запрещает читать акафист с экрана телефона или монитора компьютера. Да хранит вас Господь и Бог наш Иисус Христос!

Смотреть видео акафиста Спасу Нерукотворному Образу:

Икос 8

Дано бысть видение возлюбленному ученику Твоему, яко под олтарем избиенных за слово Божие и за свидетельство еже имеяху, возопиша гласом велиим, глаголюще: доколе, Владыко Святый и Истинный, не судиши и не мстиши крови нашея от живущих на земли. И даны быша коемуждо их ризы белы, и речено бысть им да почиют еще время мало, дондеже скончаются и братия их имущии избиены быти яко же и тии. Слышав сие, возношу Ти скорбный глас мой: Иисусе Святый, утоли на земли нашей скорби великия; Иисусе Праведный, укрепи исповедников святыя веры, ныне люте страждущих. Иисусе, по всей земли Российстей проходящий, очисти ю Своими стопами; Иисусе, утомленный на пути Твоем, укрепи народ, от глада и болезней погибающий. Иисусе, Сам в нищете сый, укрой от хлада и нищеты братию нашу; Иисусе, услыши вопль и плач народа русскаго. Иисусе, приими фимиам молитв святых, в тайне Тебе подвизающихся; Иисусе, ради сих праведных, помилуй нас. Иисусе, вем яко видиши всякую каплю слез на очах наших; Иисусе, даруй нам в терпении понести крест наш. Иисусе, вем яко слышиши каждое воздыхание скорби нашей, приими ю во очищение душ наших; Иисусе, вем яко вместо разрушенных храмов на земли Российстей созидавши храмы нерукотворенныя душ человеческих, ими же да украсится Царствие Божие. Иисусе, Господи Грядущий, вниди в дом души моея.

Несколько правил, при прочтении религиозных хвалебных песен

как правильно читать акафист:

  1. у хвалебного песнопения есть схожесть с гимном, и поэтому читается он в положении стоя;
  2. в процессе восхваления, по возможности нужно находится у иконы Христа, если же это невозможно по определенному ряду причин, советуется просто смотреть в окно;
  3. сначала произносится молитва, и после этого песнопение;
  4. определенного порядка и срока нет, читать можно тогда, когда человек сам этого захочет;
  5. перед восхвалением, необходимо как можно больше узнать о Христе, о жизни и существовании;
  6. мысли во время и перед прочтением должны быть светлыми и чистыми;
  7. хвалить необходимо без лести, и ненужных плохих мыслей;
  8. существуют еще некоторые правила по прочтению, однако это можно уточнить приблизившись к людям знающим, в данном случае это служители Бога – священники.

Икосъ 12.

Пою́ще Твое́ всесла́вное воскресе́ніе, велича́емъ Тя́, о Іису́се Христе́ Бо́же на́шъ! И вѣ́руемъ, я́ко да́руеши всѣ́мъ живо́тъ вѣ́чный. Того́ ра́ди въ се́й нарече́нный и святы́й де́нь, я́ко бра́тія дру́гъ дру́га объи́мемъ, ненави́дящимъ на́съ прости́мъ вся́ воскресе́ніемъ, и еди́ными усты́ и еди́нѣмъ се́рдцемъ возопіи́мъ Тебѣ́ та́ко:

Іису́се, благословля́яй благословля́ющія Тя́, благослови́ и ны́нѣ поси́льный тру́дъ мо́й.

Іису́се, освяща́яй на Тя́ упова́ющія, освяти́ жела́нія и намѣ́ренія моя́.

Іису́се, обѣща́вый бы́ти съ вѣ́рными до сконча́нія вѣ́ка, пребу́ди неотлу́чно и со мно́ю грѣ́шнымъ.

Іису́се, Сло́во Ѵпоста́си Отчей, очи́сти недосто́йное мое́ сло́во къ Твоему́ пѣснопѣ́нію.

Іису́се, Па́сха спаси́тельная, отъ сме́рти къ жи́зни приводя́щая, всели́ мя въ черто́гъ Тво́й, просвѣти́въ одѣя́ніе души́ моея́.

Іису́се воскре́сшій, воскреси́ ду́ши на́ша!

Кондaкъ Gi

Q премлcрдый и3 пребlгjй гDи б9е, сп7си1телю м0й, пришeдый въ мjръ длS сп7сeніz пaдшагw чlвёка, не возгнушaйсz менE, пaче всёхъ чlвBкъ прегрэши1вшагw, и3 не tврати2 t менє2 лицA твоегw2, но при1зри на лю1тую ск0рбь и3 печaль души2 моеS, и3сцэли2 и3 ўтверди2 въ свётэ и4стины и3 любвE, да поeмъ ти2: Ґллилyіа.

Q сп7се м0й премлcрдый, пришeдый въ мjръ длS сп7сeніz пaдшагw чlвёка, взыщи2 мS погибaюшагw и3 блгdтію твоeю дyшу мою2 њси2, тёло њчи1сти и3 жи1знь и3спрaви по зaповэдємъ твои1мъ, да воспою2 ти2 чи1стымъ сeрдцемъ: Ґллилyіа.

Q сп7се м0й премлcтивый, при1зри на рабA твоегw2, ўтопaющаю въ м0ри житeйскихъ и3скушeній и3 бёдъ, и3, ћкоже дрeвлэ петрA ўтопaюща, сп7си2 блгdтію твоeю, њси2 дyшу и3 ўтверди2 на стези6 зaповэдей твои1хъ, да чи1стымъ сeрдцемъ и3 ўсты2 вопію2 ти2 съ люб0вію: Ґллилyіа.

Сeй кондaкъ чтeтсz три1жды. И# пaки їкосъ №-й: Ї}се, сп7си1телю м0й: И# кондaкъ №-й: Пречcтому твоемY џбразу.

Икос 12

Поюще Твое неизреченное человеколюбие, Христе Боже, яко нашего ради спасения крест и смерть претерпети изволил еси, исповедую и правосудие Твое, яко истиною и судом навел еси на мя скорбь сию, грех ради моих; но Ты, пришедый призвати не праведныя, а грешныя на покаяние, услыши мя, паче всех грешнейшаго, сице молящагося Тебе:

Господи мой, Господи, Агнче Божий, вземляй грехи мира, возьми от мене бреме тяжкое грехов моих;

Господи мой, Господи, яко Агнец безгласен, на заклание веденный, научи мя терпети находящая мне злая без роптания.

Господи мой, Господи, Адамово рукописание раздравый, раздери рукописание безчисленных грехов моих; Господи мой, Господи, разбойниче покаяние приемый, приими и мое грешнаго покаяние.

Господи мой, Господи, мертвых воскресивый, воскреси душу мою, умерщвленную грехми;

Господи мой, Господи, падших возстание, воздвигни и мя падшаго.

Господи мой, Господи, радосте моя, даруй ми, да возрадуюся о милости Твоей.

Молитва Иисуса

Содержание молитвы Иисусовой: “Господи Иисусе Христе, Сыне Божий, помилуй меня, грешного”. Такие слова можно повторять нескончаемое количество раз, таким образом мы как бы призываем к скорейшей помощи и услышанию.

Такие слова можно повторять вслух, про себя, или просто в уме. Привыкнув к произношению такого изречения, каждый человек поймет и привыкнет к произношению. Произносить такую молитву можно в любое время дня и ночи, а самым лучшим вариантом станет отвести определенный промежуток времени для молитвы и читать ежедневно в одно и тоже время.

Повторять такие слова можно в любом месте, где бы вы не находились, работа, дом, дорога, поминать имя Господа и Христа, можно всегда и везде.

Если произносить молитву часто, то будет заметно уже в скором времени, что мысли формулировать и сосредотачиваться станет намного легче.

О молитве обращенной к Иисусу говорится что она идеальна и совершенна, потому что включает в себя смысл спасения человечества. Потому что, говоря “Господи Иисусе Христосе, Сын Божий”, мы признаем, что нашим Спасением и Спасителем стал именно Господь.

Также идеальность заключается в том, что молитва включает в свой состав два аспекта христианской молитвы. Произнося “Господи Иисусе Христосе, Сын Божий”, мы обращаемся к святости и восхваляем его, а вот словами “Помилуй меня грешного” обращаемся за помощью и милостью. Обращаясь у человечеству, Апостол Павел говорил: «неперестанно молитесь!», и «будьте постоянны в молитвах»!

Кондaкъ Gi.

Q ї}се хrте, смeртію смeрть попрaвый и3 сyщымъ во гробёхъ жив0тъ даровaвый, пріими2 въ воню2 бlгоухaніz д¦0внагw сіE мaлое молeніе нaше и3 сyщымъ нaмъ во гробёхъ нерадёніz дaруй жив0тъ вёчный да поeмъ тебЁ: Ґллилyіа.

Сeй кондaкъ глаг0ли три1жды, посeмъ №-й јкосъ и3 №-й кондaкъ.

Моли1тва гDу ї}су воскrшему

Слaва тебЁ, гDи ї}се хrте, б9е м0й, ћкw пaки сподоби1лъ мS є3си2 недост0йнаго, прешeдша п0прищэ свzтaгw постA, поклони1тисz бжcтвеннымъ страстeмъ твои6мъ и3 ви1дэти всерaдостный дeнь преслaвнагw и3з8 гр0ба воскrніz твоегw2, в0ньже свободи1лъ є3си2 сyщыz во ѓдэ t вёкъ св‰занныz дyшы прaвэдныхъ. тоS бжcтвенныz своб0ды дyха и3 пл0ти, дражaйшій спаси1телю м0й, и3 ѓзъ желaю, да разрэши2 мS, свsзана сyща мн0гими грэхи6, и3 да сотвори1ши возсіsти живон0сному свёту воскrніz твоегw2 во мрaчнэй души2 моeй: ви1жду бо безчи1слєнныz щедрHты и3 неизречeнное человэколю1біе твоE, ћкw нE т0чію t небытіS въ бытіE мS привeлъ є3си2, и3 џбраза твоегw2 под0біемъ ўкраси1въ, всеS д0льніz твaри владhку постaвилъ мS є3си2, но и3 посeмъ пaдша съ высоты2 и3 врагY пораб0тившасz, нE њстaвилъ є3си2, но, и3скупи1въ мS безцённою кр0вію твоeю, благодaтію крещeніz снабди1лъ мS є3си2, да востекY на пeрвое достоsніе. ѓзъ же, њкаsнный, запsтъ бhвъ ўм0мъ плотски1мъ, њбрати1хсz вспsть и3 пaки рaбъ сотвори1хсz грэхA и3 страстeй, донeлэже є3ди1нъ по є3ди1ному погуби1хъ вс‰ д†ры благодaти твоеS. и3 нhнэ ќбw, что2 сотворю2, нE вёмъ: nбaче помzнyвъ глагHлы пречи1стыхъ ќстъ твои1хъ, ћкw не пришeлъ є3си2 призвaти прaвэдники, но грёшники въ покаsніе, и3 ѓзъ, ћкw є3ди1нъ t си1хъ, съ вёрою и3 смирeніемъ прихождY къ живон0сному гр0бу твоемY, не ґрwмaты и3 воню2 мЂра носsй (нaгъ бо є4смь и3 пyстъ благи1хъ дёлъ), но пaче надeжду и3мhй њбрэсти2 въ нeмъ прощeніе грэх0мъ мои6мъ и3 њбновлeніе нечи1стому житію2 моемY. при1зри u5бо на мS, кaющасz и3 служи1ти тебЁ хотsща, и3 не tри1ни t благодaти воскrніz твоегw2. живон0сною смeртію твоeю и3 погребeніемъ ўмертви2 мо‰ лю1тыz стр†сти, да ћкw мeртвъ и3 погребeнъ живY въ мjрэ сeмъ. Преслaвнымъ востaніемъ твои1мъ воздви1гни мою2 дyшу, ўмерщвлeнную грэхи6, и3 њживи2 с0вэсть, є3sже ничт0же въ мjрэ нyжнэйше є4сть. вознесeніемъ твои1мъ tт0ргни мS t сyетныхъ и3 душетлённыхъ блaгъ земнhхъ, и3 сотвори2 мS г0рнzz мyдрствовати, ћкw да не къ томY себЁ живS и3 ўгождaz, но тебЁ, гDу и3 бGу моемY, служA и3 раб0таz, ћкwже спод0бихсz поклони1тисz воскrнію твоемY на земли2, тaкw спод0бленъ бyду ви1дэти тебЁ, дражайшаго и3скупи1телz моего2, и3 на нб7си2, за пріsтіе смeрти крeстныz слaвою и3 чeстію вёнчанна, и3 стaвъ њдеснyю вели1чествіz твоегw2, со ґрхагGлы и3 ґгGлы, и3 со всёми и3скуплeнными тоб0ю брaтіzми мои1ми, во вёки вэкHвъ пою2 тебЁ: Ґллилyіа. Ґми1нь.

В чем помогает чтение акафиста

Поскольку Бог есть Любовь, Сын Господа нашего Иисус Христос приходит на помощь каждому нуждающемуся человеку, если он с чистой душой попросит его об этом. Он не обделяет милостью своей ни одного православного верующего, стремясь спасти его душу из оков сатаны.

В каких случаях нужно читать акафист Иисусу Сладчайшему:

  1. Когда неспокойно на сердце, одолевают греховные мысли, и нет сил им противостоять.
  2. Чтобы просветить свой ум и направить рассуждения на Божий путь.
  3. В случаях, когда над человеком взяли верх вредные привычки, которые разрушают его тело и губят душу, — пристрастие к алкоголю, табакокурению или наркотикам, игровая зависимость.
  4. Чтобы обрести полный мир в душе.
  5. Если радость от общения с Богом и святыми угодниками померкла, появляются нарушающие духовное равновесие мысли.
  6. Чтобы обрести трезвый ум и рассудительность в делах житейских, при принятии важных решений.
  7. Если человек чувствует, что согрешает и не может справиться с этим, просит помиловать его Иисуса Христа и дать силы противостоять дьявольским козням.
Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Adblock
detector